STUDENT TRAVEL opinie

Opinie

  • Dzagoda
    Makarska
    Chorwacja

    Podróżuję z partnerem

    9 stycznia 2016

    Serwis przed wyjazdem 9/10
    Strona biura bardzo przejrzysta i przyjemna dla użytkownika. Kontakt z Biurem Obsługi Klienta sprawny rzeczowy oraz szybki.

    Serwis w trakcie wyjazdu 10/10
    Pliot wyjazdu w 100% było osobą na właściwym miejscu. Zorganizowany, uprzejmy i otwarty na pomoc. Swerwis w czasie wyjazdu pod postacią wiadomości SMS to bardzo dobre rozwiązanie.

    Transport 8/10
    Autokar nowy, sprawny i czysty. Jedynym minusem był fakt, że z toalety nie można było korzystać kiedy się chce, gdyż był limit w zbiorniku.

    Lekką niewygodą jest autokar o powiększonej pojemności na 72 osoby, kosztem przewiezienia większej ilości osób, jest mniejsza ilość między siedzeniami.

    Zakwaterowanie 10/10
    Zakwaterowanie w 100% adekwatne do opisu z oferty. Miejsce czyste, ładne i blisko centrum miasta.

    Realizacja programu
    Chcieliśmy skorzystać z wycieczki do Jezior Plitwickich, niestety nie uzbierała się wymagana ilość osób, więc nie mogę ocenić realizacji programu.

    Region 8/10
    Makarska to dobre miejsce na wakacje dla studentów, którzy chcą odpocząć, pobawić się i miło spędzić czas. Dużo trakcji turystycznych w postaci bungee, parasailing, jet ski itp. Dobra baza z klubami oraz restauracjami. Daję 8/10 gdyż pełne plaże bywają uciążliwe.

    Polecę wyjazd znajomym

    Co mogłoby poprawić wyjazd?
    Wykwaterowanie o godzinie 9.00, a odjazd w okolicach 15.00, czekanie na wahadło to nienajlepsze rozwiązanie po całym dniu bez dostępu do pokoju i łazienki. To by należało poprawić.

    Co Cię rozczarowało?
    Brak rozczarowań.

    Co Cie pozytywnie zaskoczyło?
    Brak zaskoczeń.

  • Mariusz
    Riwiera Makarska
    Chorwacja

    Podróżuję z partnerem

    9 stycznia 2016

    Serwis przed wyjazdem 5/10
    Rezerwacja wyjazdu przebiegła bezproblemowo. Opłaty wykonane praktycznie automatycznie, sama procedura bardzo intuicyjna.

    Rozczarowały mnie natomiast konwersacje z BOK - początkowo byłem zapewniany o jednym z rozwiązań i upewniony w nim, po czym okazało się, że opcja nie jest możliwa do zrealizowania. Ciężko było się dodzwonić na infolinię, żeby to wyjaśnić, ostatecznie udało się uzyskać porozumienie drogą mailową.

    Koniec końców - udało nam się zakończyć sprawę polubownie, za co plus.

    Serwis w trakcie wyjazdu 9/10
    Nie mam większych zastrzeżeń, poza jednym szczegółem - nie otrzymywałem powiadomień SMS podczas wyjazdu (na szczęście otrzymywała je osoba, z którą podróżowałem, więc nie zaprzątałem nikomu głowy). Opieka przewodników i pilotów bardzo dobra, z tego miejsca pozdrawiam pilota Macieja, który świetnie sprawdzał się w swojej roli.

    Transport 7/10
    Autokar super, kierowcy bardzo sympatyczni. Delikatny dyskomfort spowodowany niewielką ilością miejsca od poprzedzającego siedzenia. Minus za toaletę na kłódkę - klucz dostępny u pilota.

    Zakwaterowanie 9/10
    Trafił nam się świetny apartament z doskonale wyposażoną kuchnią. Trochę niepokoił nas właściciel (nie grzeszył uprzejmością, ale mimo to pomachał na do widzenia), który nie bez powodu zapracował sobie na opinię Generała. Mimo to serdecznie pozdrawiam.

    Realizacja programu 7/10
    Żałuję, że nie został zrealizowany wyjazd na Jeziora Plitwickie. To byłaby esencja wszystkich wycieczek. Pozostałe destynacje jak najbardziej trafne, ale zdecydowaliśmy się zwiedzać na własną rękę lokalną komunikacją.

    Region 10/10
    Z jednej strony góry, z drugiej morze - <3 - mówiąc w skrócie.

    Polecę wyjazd znajomym

    Co mogłoby poprawić wyjazd?
    Odnotowywanie (możliwych do zrealizowania) próśb uczestników w ich profilach, aby nie trzeba było za każdym razem przedstawiać ich kolejnym osobom po kolei.

    Atrakcyjne zniżki na barze podczas imprez.

    Przewodniki po miejscowości - gdzie warto kupować, by nie przepłacić oraz czego można się spodziewać w sklepach (wychodząc poza listę przedstawioną w ofercie).

    Co Cię rozczarowało?
    BOK, toaleta na kłódkę

    Co Cie pozytywnie zaskoczyło?
    Opieka pilota - niezwykle zaangażowany człowiek, bardzo dobrze sprawdzał się w swojej roli. W Chorwacji byłem już nie pierwszy raz - gdyby Riwiera Makarska mi się nie podobała, to bym się tam nie wybierał, zatem sam region jest wielkim plusem.

    Wcześniej dwa razy korzystałem z usług konkurencyjnego biura - Studenckie Wyjazdy, ale ogólnie rzecz ujmując - przepaść w świadczeniu usług i ich jakości między nimi a ST jest kosmiczna. Krótko mówiąc - cieszę się, że w 2015 roku zdecydowałem się na wyjazd z Wami. Widzimy się ponownie w 2016 :)

  • Dorota
    le menuires
    Francja

    Podróżuję z grupą znajomych

    9 stycznia 2016

    Serwis przed wyjazdem 10/10
    Niezawodna komunikacja, wszystkie informacje przekazywane na bieżąco :)

    Serwis w trakcie wyjazdu 10/10
    Dzięki fajnym opiekunom i platformie sms, wszyscy byli doskonale poinformowani co się dzieje. Zawsze! w każdej sytuacji można było liczyć na pomoc i odpowiedzi w razie jakichkolwiek pytań.

    Transport 3/10
    Dłuuuuuuuuuuga podróż (24h), ale jak fajna atmosfera to i czas szybko leci :)

    Zakwaterowanie 10/10
    czystko, schludnie, blisko do stoku!

    Realizacja programu 10/10
    Wszystko przeprowadzane było zgodnie z harmonogramem, atrakcje były realizowane :)

    Region 10/10
    Piękne miejsce, pyszna kuchnia :)

    Polecę wyjazd znajomym

    Co mogłoby poprawić wyjazd?
    dłuższy pobyt

    Co Cię rozczarowało?
    ceny papierosów

    Co Cie pozytywnie zaskoczyło?
    tanie wino

  • Sylwia D.
    Paryż
    Francja

    Podróżuję ze znajomą/-ym

    9 stycznia 2016

    Serwis przed wyjazdem 10/10
    Bardzo miła obsługa, smsy i maile (chociaż te nieco uciążliwie, bo bylo ich sporo). Gdy pojawił się problem z umową, został on od razu rozwiązany, w zasadzie w momencie wykonywania telefonu.

    Serwis w trakcie wyjazdu 10/10
    Bardzo w porządku.

    Transport 8/10
    Autokar ogółem całkiem wygodny, ale podczas naszego wyjazdu toaleta była nieczynna :< podobno autokar nie zdążył być serwisowany po poprzednim wyjeździe, aby naprawić tę usterkę.

    Zakwaterowanie 5/10
    Ibis Budget w Goussainville pod Paryżem - ogółem całkiem czysto, śniadania znośne, ale obsługa nie chciała oddać kaucji, gdyby nie interwencja Biura, to prawdopodobnie nie udałoby nam się odzyskać pieniędzy.

    Realizacja programu 10/10
    Z powodu zamachu w Paryżu musieliśmy odpuścić zwiedzanie Luwru. Wzamian za to Kasia Wlaźlak i panowie kierowcy zafundowali nam ekspresowe (ale fantastyczne!) zwiedzanie Amsterdamu w drodze powrtonej. Dwa miasta podczas jednego wyjazdu - jesteście super <3 Ponadto Kasia zabrała nas w najważniejsze miejsca, był czas na zdjęcia, podpowiadała nam, co robić, gdzie iść, co zobaczyć. Fantastycznie było :)

    Region 9/10
    Było ok. Dzięki temu, że nie byliśmy w centrum Paryża, czuliśmy się trochę bezpieczniej po wydarzeniach 13 listopada.

    Polecę wyjazd znajomym

    Co mogłoby poprawić wyjazd?
    Działająca toaleta w autokarze :D A, no i brak zamachowców w mieście, do którego się wybieram. Ale nikomu się na szczęście nic nie stało podczas naszego CityBreaka, a i tak nie mieliście i nie macie na takie rzeczy wpływu, więc... pozostaje tylko naprawić tę toaletę :D

    Co Cię rozczarowało?
    Tylko hotel i przymus walki o kaucję. Bo ludzie, atmosfera, przewodniczka i kierowcy byli bezbłędni :)

    Co Cie pozytywnie zaskoczyło?
    To, że mimo kilkugodzinnej, wyczerpującej walki o kaucję w dzień wyjazdu, mimo całego zamieszania związanego z zamachami, ekipa ST potrafiła być mega pozytywna i zabrano nas na zwiedzanie Amsterdamu wzamian za stracone sobotnie zwiedzanie Paryża.

  • Anna Kwiecińska
    Kokkino Nero
    Grecja

    Podróżuję z partnerem

    9 stycznia 2016

    Serwis przed wyjazdem 10/10
    Obsługa bardzo miła
    przez e-mail i telefon była 😊

    Serwis w trakcie wyjazdu 8/10
    Kilka godzin czekania na obskurnym dworcu było,
    tutaj nie było przyjemnie i miło.
    Do tego pani pilot... Niecenzuralne słowa mi na myśl przychodzą,
    wg mnie tacy ludzie wycieczce, wyjazdowi szkodzą.

    Transport 7/10
    Podróż genialna była,
    spokojna, bezpieczna i miła.
    Postoje robione wtedy kiedy trzeba-nie było potrzebny, by słać modlitwy do nieba 😉
    Tyle, że na początku... Porażka... Długo na kierowców czekaliśmy. A jak do autobusu wsiadać mieliśmy...
    Bo kierowca jakby z imprezy przybył,
    taki niechlujny i wczorajszy był.

    Zakwaterowanie 10/10
    Chcemy do Cafe Memories każdego roku. Serce i miła atmosfera na każdym kroku!

    Realizacja programu 6/10
    Gdyby nie pani pilot to... Byłoby fantastycznie. A tak... Było makabrycznie. To co trzeba zorganizowane było jednak wcale nie było mi na nich miło. Gdyby nie fantastyczni ludzie których poznaliśmy... Dzięki nim dobrze się w Kokkino czuliśmy.

    Region 10/10
    Region bardzo piękny,
    plaża i góry... wypoczynek przyjemny😁

    Polecę wyjazd znajomym

    Co mogłoby poprawić wyjazd?
    Inny pilot, który umie grupę zintegrować i wie jak zrobić fajny klimat i lepiej się grupą interesować.

    Co Cię rozczarowało?
    Długie czekanie na wyjazd i pani animator. Żadna z niej zabaw i afterków kreator. Tyle ile trzeba i ani trochę więcej byleby odbębnić czym prędzej.

    Co Cie pozytywnie zaskoczyło?
    Miejscowość i gospodarze. I podróż - nie męcząca, dość przyjemna.

Certyfikat

Wyróżnienie Student Travel

Biuro Podróży Student Travel wykazało się szczególną troską o Klientów.

Serwis Travel Opinie otrzymał wiele sygnalów świadczących o rzetelności firmy. Na zwrócenie szczególnej uwagi zasługuje to, że biuro może pochwalić wysoką gwarancję ubezpieczeniową turystyczną wynoszącą 1 076 950 PLN. Od 2015 roku jako jedyne studenckie biuro podróży posiada licencję na organizowanie wyjazdów turystycznych samolotem. Należałoby również wspomnieć o systemie informowania Klietów podczas wyjazdu za pomocą wiadomości SMS oraz wysoko wykwalifikowanej kadrze, która ciągle rozwija się pod okiem najlepszych szkoleniowców w Polsce.

Student Travel to numer 1 w Polsce w kategorii studenci i dlatego do tej pory z ich oferty skorzystało ponad 50 000 klientów.

Gratulujemy!

Ocena

9 / 10

291 opinii

Serwis przed wyjazdem
9   
Serwis w czasie wyjazdu
9   
Transport
7   
Zakwaterowanie
8   
Realizacja programu (oferty)
9   
Region
10   

O Tobie

Destynacja wyjazdu

Serwis przed wyjazdem

Twój komentarz

Serwis w czasie wyjazdu

Twój komentarz

Transport

Twój komentarz

Zakwaterowanie

Twój komentarz

Realizacja programu (oferty)

Twój komentarz

Region

Twój komentarz

Co mogłoby poprawić wyjazd?

Co mnie rozczarowało?

Co mnie pozytywnie zaskoczyło?

Czy polecisz wyjazd znajomym?

Weryfikacja

Na podany adres e-mail wyślemy link aktywujący.
Z jednego adresu e-mail możesz dodać tylko jedną opinię.
Jeżeli w przyszłości dodasz kolejną opinię, to poprzednia zostanie wykreślona.