STUDENT TRAVEL Sp. z o.o. opinie

Opinie

  • Joanna K.
    Areia de Branca
    Portugalia

    Podróżuję z grupą znajomych

    2 stycznia 2016

    Serwis przed wyjazdem 10/10
    Sprawny kontakt, smsy powiadamiające

    Serwis w trakcie wyjazdu 9/10
    Smsowe przypomnienia i powiadomienia

    Transport 8/10

    Zakwaterowanie 8/10
    adekwatne do oferowanej ceny wyjazdu, minusem były toalety

    Realizacja programu 8/10
    Brak jednej z oferowanych wycieczek fakultatywnych bez podania przyczyny, pozostałe wycieczki fakultatywne odbyły się i były bardzo udane, znakomity miejscowy przewodnik

    Region 10/10
    Piękne widoki, wspaniała pogoda, wiele ciekawych miejsc

    Polecę wyjazd znajomym

    Co mogłoby poprawić wyjazd?
    Lepsze przygotowanie merytoryczne pilota

    Co Cię rozczarowało?
    Pilot w niektórych zwiedzanych miejscach nie posiadał zbyt dużej wiedzy na temat kluczowych obiektów i ich historii

    Co Cie pozytywnie zaskoczyło?
    Wycieczki fakultatywne

  • Wi3si0
    Korfu
    Grecja

    Podróżuję z partnerem

    2 stycznia 2016

    Serwis przed wyjazdem 8/10
    Raczej brak info

    Serwis w trakcie wyjazdu 8/10
    Nie mam zastrzeżeń

    Transport 1/10
    Trochę olewackie podejście do zbitej szyby w autobusie i brak zainteresowania kierowcy na bezpieczeństwo innych uczestników ruchu drogowego.

    Zakwaterowanie 9/10
    Wszystko wporzadku

    Realizacja programu 8/10
    wszystko Ok

    Region 10/10
    Genialne miejsce dla studentów którzy lubią poimprezować ale rownież dla tych co chcą pozwiedzać i pochillowac na jakiejś dzikiej płazy z żółwiami :)

    Polecę wyjazd znajomym

    Co mogłoby poprawić wyjazd?
    Odciążenie pilotów . Wydaje mi sie ze troche sobie nie radzili . W sumie to wszystko było na głowie Pawła i na nim sie odbiło.

    Co Cię rozczarowało?
    Wróciliśmy dzien wcześniej do Polski a do samego końca nam wmawiano ze będziemy mieli jeszcze dzien na wyspie po wykwaterowaniu. Wielki minus

    Co Cie pozytywnie zaskoczyło?
    Basen :)

  • Wojciech Leżała
    Les 2 Alpes
    Francja

    Podróżuję samodzielnie

    2 stycznia 2016

    Serwis przed wyjazdem 8/10
    Generalnie zorganizowanie wyjazdu i informacja były rzetelne i właściwe. Z odpowiednim wyprzedzeniem. Dostaliśmy dojazd polskim busem do Wrocławia, bo z Katowic było za mało ludzi by przyjechał autokar. Naczekaliśmy się tylko za autokarem przed samym wyjazdem, nie było nikogo z obsługi, a autokar przyjechał 1,5 godziny później. Nie wiedzieliśmy co się dzieje. Poza tym ok.

    Serwis w trakcie wyjazdu 10/10
    Informacja sms wieczorem i rano o planach następnego dnia. Mimo, że i tak wszyscy o nich wiedzieliśmy. Wszystko ok!

    Transport 8/10
    Jako, że jestem rosły, to przy ponad dobowej podróży autokarem, uważam że było trochę za ciasno w miejscu na nogi. Mógłby być autokar, który ma trochę miejsca między rzędami siedzeń. Ale nie było źle. Atmosfera dobra, bezpieczny przejazd, nie narzekam na nic!

    Zakwaterowanie 10/10
    Apartamenty rewelacja! W każdym calu! Chętnie bym wróćił!

    Realizacja programu 10/10
    Co miało być, było. Od ludzi zależy jak to się dalej potoczy. Było wesoło!

    Region 10/10
    Bardzo dobry kurort! Warunki narciarskie niezwykłe, naprawdę jest gdzie pojeździć w Les 2 Alpes.

    Polecę wyjazd znajomym

    Co mogłoby poprawić wyjazd?
    Wszystko było ok!

    Co Cię rozczarowało?
    Nic

    Co Cie pozytywnie zaskoczyło?
    Zakwaterowanie

  • Anna Sunita
    Lloret de Mar
    Hiszpania

    Podróżuję z grupą znajomych

    2 stycznia 2016

    Serwis przed wyjazdem 10/10
    Super! Wszystko w temacie.

    Serwis w trakcie wyjazdu 8/10
    Wiadomości od rezydentów przychodziły zbyt późno - godzinę przed wydarzeniem. Dla kobiety to jednak trochę za mało :))

    Transport
    Jechałam swoim transportem.

    Zakwaterowanie 8/10
    Wszystko ok, ale jeden z pokoi był łączony z kuchnią. Dyskomfort.

    Realizacja programu 10/10
    Mnóstwo atrakcji. Dużo propozycji. Super!

    Region 10/10
    Sami młodzi ludzie i studenci. Bomba!

    Polecę wyjazd znajomym

    Co mogłoby poprawić wyjazd?
    Rezydenci nie byli zaangażowani.

    Co Cię rozczarowało?
    Rezydenci. Brak wiedzy. Obojętność. Propozycja tego samego klubu prawie każdego dnia.

    Co Cie pozytywnie zaskoczyło?
    Bliskość hotelu z plażą. Ludzie. Atmosfera. Wielość i różnorodność atrakcji.

  • Kenny
    Vlora
    Albania

    Podróżuję z grupą znajomych

    2 stycznia 2016

    Serwis przed wyjazdem 2/10
    Serwis wielokrotnie podawał niesprawdzone, a przede wszystkim rozne od siebie informacje mi i moim znajomym nt. przyznanych nam voucherow. Zmiana programu wyjazdu i standardowo wahania godziny odjazdu na krotki okres przed nim. Przekłamany opis - śniadania nie były w formie bufetu, były wydawane i fatalnej jakości.

    Serwis w trakcie wyjazdu 5/10
    Pilot nie poczuwał się do prowadzenia komunikacji na linii klient-biuro, zwalając to na nas samych. Sama konsultantka z biura nie wykazała się umiejętnością czytania ze zrozumieniem. Pilot nie miał pojęcia nawet o darmowych śniadaniach, które nam przysługiwały. SMSy od ST jako animatora docierały do nas nieregularnie, w komunikacji panował chaos. Na plus, że przez większość dni coś się jednak działo.

    Transport 8/10

    Zakwaterowanie 10/10
    Jak na tą cenę świetne.

    Realizacja programu 7/10
    Nie odbyła się większość wycieczek, dobrze jednak, że udało się coś zaimprowizować. Duży minus za zmianę programu.

    Region 10/10
    Vlorę można absolutnie polecić, bardzo fajny region dla studenta na spędzenie wakacji.

    Polecę wyjazd znajomym

    Co mogłoby poprawić wyjazd?
    Poprawa wewnętrznej komunikacji personelu biura, dotrzymywanie słowa.

    Co Cię rozczarowało?
    Pilot, konieczność straszenia biura pozwem by otrzymać obiecane vouchery. Stosunek biura jako całości do podróżnych.

    Co Cie pozytywnie zaskoczyło?
    Region, zakwaterowanie.

Certyfikat

Wyróżnienie Student Travel

Biuro Podróży Student Travel wykazało się szczególną troską o Klientów.

Serwis Travel Opinie otrzymał wiele sygnalów świadczących o rzetelności firmy. Na zwrócenie szczególnej uwagi zasługuje to, że biuro może pochwalić wysoką gwarancję ubezpieczeniową turystyczną wynoszącą 1 076 950 PLN. Od 2015 roku jako jedyne studenckie biuro podróży posiada licencję na organizowanie wyjazdów turystycznych samolotem. Należałoby również wspomnieć o systemie informowania Klietów podczas wyjazdu za pomocą wiadomości SMS oraz wysoko wykwalifikowanej kadrze, która ciągle rozwija się pod okiem najlepszych szkoleniowców w Polsce.

Student Travel to numer 1 w Polsce w kategorii studenci i dlatego do tej pory z ich oferty skorzystało ponad 50 000 klientów.

Gratulujemy!

Ocena

10 / 10

293 opinii

Serwis przed wyjazdem
10   
Serwis w czasie wyjazdu
10   
Transport
9   
Zakwaterowanie
9   
Realizacja programu (oferty)
9   
Region
10   

O Tobie

Destynacja wyjazdu

Serwis przed wyjazdem

Twój komentarz

Serwis w czasie wyjazdu

Twój komentarz

Transport

Twój komentarz

Zakwaterowanie

Twój komentarz

Realizacja programu (oferty)

Twój komentarz

Region

Twój komentarz

Co mogłoby poprawić wyjazd?

Co mnie rozczarowało?

Co mnie pozytywnie zaskoczyło?

Czy polecisz wyjazd znajomym?

Weryfikacja

Na podany adres e-mail wyślemy link aktywujący.
Z jednego adresu e-mail możesz dodać tylko jedną opinię.
Jeżeli w przyszłości dodasz kolejną opinię, to poprzednia zostanie wykreślona.